Tuesday, November 17, 2009

Tak Serupa Tapi Sama


Hrni ade kejadian yang mengingatkan aku kembali kepada cerita Tak Serupa Tapi Sama, cerita yang dilakonkan oleh Fasha, Fizz dan beberapa org lagi pelakon.. best! jalan cita best! dua kali dh aku tgk cite ni.. dipendekkan cita, Fasha dan Fizz spupu kalo xsilap aku, tapi Fasha Sosial, Fizz Islamik.. tapi kedua-duanya serupa ja perangai kalo ditengok balik..

Berbalik pd cerita aku nih, kat area rmh aku ni ada la ibu bergaduh ngan menantu.. adoyai.. sedey aku.. terpekik, melolong pagi2..bergaduh.. ibu ngan menantu tu kalo dilihat baik sebenarnya.. mybe ada baik buruk kot, manusia kan xsempurna.. tp aku xtau la masalah dorang.. xkn aku nk jadi tenet bergerak kot, g tanya kat family tuh..hahahaha~ mau dihempuk aku ngan kayu~ kahkahkah~ biar la..

Jgn jaga tepi kain org.. kdg2 xble pakai dh pepatah ni, kena jaga gak.. kalo mcm aku tggl kat Kg, jiran2 minum arak+isap dadah+isap apa yg ble dihisap lg (sbg contoh shj, kg aku semua baik2) xkn xnak tegur kan.. satu kg bersubahat.. aiyo.. minta simpang la semua tuh~

klah.. macam aku bg tazkirah lak..kahkahkah.. apa2 pun ingat..

Syurga Dibawah
Telapak Kaki
Ibu....

4 comments:

  1. mmg dh plan nk tgk

    tp tertengok 2012 di pavi

    cmne tu eh

    haha

    ReplyDelete
  2. ok la tu..
    cite gak yg karl tgk..
    hehehe~

    ReplyDelete
  3. layan gak cite nie...tp ending die xbest

    ReplyDelete

Comment