Tuesday, December 29, 2009

Cuti Kahwin

kalo cuti cukup sinonim dengan kenduri perkahwinan.. sepanjang bercuti dirumah.. beberapa buah rumah juga la yang aku jalan2 cari makan yang disponser oleh tuan rumah..
makanFREE!!

tidak terkecuali anak sedara spupu aku pun kawen..
kiranya mak dia ngan aku sepupu la..
gambar dkt rumah dia di perlis aku xsnap pun..
coz si MrB(isteri dia panggil) merata dia g.. kejap2 hilang..
jadi gambar dibawah ni jela ada.. gambar disebelah pengantin perempuan di Rawang..

Selamat Pengantin Baru
Khairil Bismi
dan
Fatimah Az Zahra




kawen lagi.. aku?? bl ea??
hahaha;)

25 comments:

  1. ko tak kawen..ko kan gay? kena laknat nanti..hahaha

    ReplyDelete
  2. siyes ke gay?..hahha..br nk tangkap cintan..kekkee..

    xde2 gurau je eh..jgn amk siyes lak..naya je kang...huhuhu..

    kawen jgn lupe jemput eh bro!!..^^

    ReplyDelete
  3. confirm lagi 13 tahun baru nek pelamin...haha

    ReplyDelete
  4. Argghhh.. Nak kawen gak.. Umur dah lanjut ni.. Aiseyyyy.. ;p

    ~ Haa.. Kamoo bila lagi? Haha..

    ReplyDelete
  5. diyana, aku pun xtau sape yang nak kena laknat..ko atau aku.. fitnah itu dosanya besar lebih drp membunuh..amek kau!

    ReplyDelete
  6. ann, mesti jemput, jemput2 pun ade gak..kekekeke;)

    ReplyDelete
  7. hazzy, adus..kenapa tekaan kamo lambat bangat sih..;)

    ReplyDelete
  8. Qarl,

    aduss.. kamo pula terlalu cepat sih;)

    ReplyDelete
  9. farhana, jom kita kawin ramai2..
    hhehehehe;)

    ReplyDelete
  10. selamat pengantin baru kepade beliau

    ReplyDelete
  11. zack, nanti sampai seru.. aku panggil korang;)

    ReplyDelete
  12. haha..ada ke yg nk kawen ngan kamu??cari la calon..

    ReplyDelete
  13. adus... iyllienaz muka xlayak kawen ke aku ni??;)

    ReplyDelete
  14. kawen tu memang besh!!!
    hehehe..

    ReplyDelete
  15. weiii ang org perlis ka???dok beseri tang mana?? aku pun dok beseri jg...

    ReplyDelete
  16. hah?? yeka.. beseri kat masjid tuh..hahahaha jumpa org kg la plak;)

    ReplyDelete

Comment