Saturday, December 26, 2009

Tahniah Noor Afzan



tahniah kepada jiran yang menjadi pengunjung yang ke 6650 iaitu Cik Noor Afzan
nak ape ea??;)

nanti aku poskan hadiah untuk kamo..apa2 hal email ya;)

jiran2ku, xdpt melawat n mengomen blog korang lagi, agak bz weekends ni.. kenduri kawen ngan packing barang coz ahad dh nak balik Kajang;)
InsyaAllah sedaya upaya akan melawat blog korang secepat mungkin;)

18 comments:

  1. da nak masuk sem baru eh?selamat sambung belajar~

    ReplyDelete
  2. good luck ye for new sem..
    yeay..dapat gak bertuah..hehe..=)
    zuewairy nak bagi pepun saya terime seadanya..
    ekeke~

    saya terklik nippon daa~

    ReplyDelete
  3. aku tak dapat hadiah ke?
    sob sob sob T_T
    hahaha

    ReplyDelete
  4. salam zuewairy...

    sy terlambt satu shj.. huhuhu...

    btw, selamat mem 'bz' kan diri .. :)

    ReplyDelete
  5. tahniah3.. ahaks.. selamat packing.. heehee.. ;)

    ReplyDelete
  6. ala...baru nak jdi winner..
    ummm...hahaha

    ReplyDelete
  7. tahniah kpde beliau...
    ok x de hal..aku pown same, ade mase bru r aku terjah menerjah nie..kalu busy 2 pepaham jerk r

    ReplyDelete
  8. cik memmy,aha.. masuk sem 2.. ;)

    ReplyDelete
  9. noor afzan, saya akan hantar hadiah awak secepat mungkin..;)

    ReplyDelete
  10. hans, ko pun nak juga ke?? nnti aku kc;)

    ReplyDelete
  11. missnera, yeke.. xde rezeki;)

    hehehehe..

    ReplyDelete
  12. farhana.. dh packing pun.. ni pun dh kat kolej;)

    ReplyDelete
  13. khairine, hehehe.. terlambat suda..

    ReplyDelete

Comment