Tuesday, January 19, 2010

Cecah 200 pun dh bersyukur..



Xde keje mula la nak korek sana sini.. masuk blog orang.. blogjogging ke.. kwang2.. erm.. xsangka lak aku dua hari berturut-turut visitors cecah 200 lebih.. semalam paling tinggi 230.. time aku rajin nih..masuk sana sini..;) Tq ya kepada yg sudi lalu lalang di blog picisan nih..

visitors ni juga hasil dari aku join GengBlogger ngan Innit. Sape yang xjoin lg joinla..
mari kita ramai2 memeriahkan dunia maya ini dengan coretan suka, duka dan informasi bersama..

nota kuliah: minggu ni keBZian melanda.. nak bencinta ngan buku dan blog~





17 comments:

  1. aku tak sampai 200 pon lagik..
    rajin ko masuk blog org..blog aku masuk gak k?hehe.
    chaiyok2

    ReplyDelete
  2. 50 pun susah nk sampai sebelum ni paling tinggi pun 50 lebey je

    ReplyDelete
  3. You Been Nanged By http://pretselmaker.blogspot.com/ Please Nang Me Also

    ReplyDelete
  4. Kata orang2 tua.. Usaha tangga kejayaan.. Hik hik.. Teruskan lagi.. Untung2 leh dpat seribu.. ;)

    ReplyDelete
  5. rajen bebenor ber blogjogging..~

    ReplyDelete
  6. uyoooo bro, tahniah la, aku paling hebat pon 103, hiaihaihaihiha

    ReplyDelete
  7. aku salah sorg penyumbang weyh..haha.apelagi.belanje makan~haha

    ReplyDelete
  8. tahniah! 200 tu bnyk tuu :D

    ReplyDelete
  9. didi, kena usaha lebey skit la;)

    ReplyDelete
  10. finaz: tq

    farhana: seribu..fuyoohh.. banyaknya tuh;)

    ReplyDelete
  11. puteri: kalo de masang lapang, hbskan masa kat blog nih;)

    fid: kena usaha lbh skit.. tu pun dh dikira banyak;)

    ReplyDelete
  12. cikmemmy: ya.. betul tu.. tq2

    syue: skit jer..mana da bnyak;)

    ReplyDelete
  13. i wish i have such traffic too...

    from Nikel Khor

    ReplyDelete

Comment