Saturday, January 02, 2010

Family?? Sahabat?? Awek??

Sabtu yang mendung harini..aku harap korang semua sihat walafiat eh..

Lumrah kehidupan sebagai seorang manusia memiliki sebuah keluarga, persahabatan dan kasih sayang dua insan sama ada sebagai insan istimewa dan seterusnya bergelar isteri sekiranya disatukan dalam ikatan perkahwinan.. cheeeeeeeeeeeewah.. ayat mukadimah.. power root gla~

mana lebih penting antara ketiga2 tersebut.. family?? sahabat?? cewek@cowok?? urm~ bagi aku ketiga-tiga penting.. tapi family first la.. and then?? 2nd?? kedua2.. akan dibahagikan sama rata..;)

family tetap diutamakan.. aku rasa korang pun samakan.. I LOVE MY FAMILY...

yang aku nak sentuh nih.. awek@sahabat.. tapi aku lebih kepada sahabat.. sebab sahabat ni la yang membantu aku dikala aku dilanda masalah.. berkongsi suka suki bersama..

tapi...

awek pun penting gak..Insyaallah dia yang akan bersama kita susah dan senang sebelum ada apa-apa ikatan sehinggalah mempunyai ikatan yang sah..tapi bila dah ada ikatan sah, mestila isteri menjadi lebih penting dari sahabat kan.. yang menjadi persoalannya sekarang.. sebelum berkahwin nih..sbb boleh tengok dipersekitaran.. kawan kita yang kita berkawan sudah lama.. bila dia dh ada awek@pakwe akan berubah.. menjadi lebih renggang dengan kita dan.. bila break... siapa yang dicari kembali.. sahabat dia juga.. kita tetap dilayan tapi tidak seperti dahulu kala yang statusnya masih 'single'.. kadang-kadang tidak dilayan langsung.. sungguh tragis..hahaha;)



kawan...

awek...

kedua-dua ada kepentingan.. dan keistimewaan.. jadi.. xnak panjang lebar.. secara kesimpulannya..

  1. Family
  2. Sahabat@Awek@Cowok (dilayan sama adil..kalo ble)






Rajin2 click nuff..;)

28 comments:

  1. btul 2..pe2 pn fmily first..bkn safety first..then =)

    ReplyDelete
  2. btul 2..pe2 pn fmily first..bkn safety first..then =)

    ReplyDelete
  3. missiesya...hohohhoho.. yea family first;)

    ReplyDelete
  4. family first...
    2nd tuh awek la...haha..2 pn kalo awek tuh mmg bagus...

    ReplyDelete
  5. giggle...yezaaa..

    btol ckp kamo;)

    ReplyDelete
  6. ramai yg kata family first
    tp ramai gak yg lebih kpd cewek@cowok msg2

    ReplyDelete
  7. hohohohhooho..

    pilihan terletak di tangan masing2;)

    ReplyDelete
  8. bile ko gaduh ngn awek or kawan.potensi utk putus hubungan jadi dendam memg tinggi.tapi bile ko gaduh ngn family ko, ko susah, dorg tetap datang nk bantu ko.sumthing yg mungkin kdg2 kawan n awek ko x dpt nk wat..

    ReplyDelete
  9. family then baru kawan!!!

    aweks???no way!!!

    ReplyDelete
  10. ehem ehem. zuewairy dah ade awek? tu dia mukadimah soklan.. lagi power root.. ahaks..

    family tu tentu2.. kalau ltak pisau kat leher, duit atau family, ttap juge family.. kan?

    selebihnya.. sayang semuanya.. ahaks.. ;)

    ReplyDelete
  11. cik memmy.. ya btol kata kamo.. pernah terjadi dkt aku gak;)

    ReplyDelete
  12. ghostone, hohohohoho;) no way;) ganas;)

    ReplyDelete
  13. farhana.. im still single l;)

    hohohohohoho..
    yeah kuat mcm power root..

    syg semuanya itulah pilihan terbaik;)

    ReplyDelete
  14. yup! family 1st.

    awek ke bf ke pet ke?
    semua jatuh kemudian.. :)

    tp kdg2 org ni ckp je lebih..

    bila dah bercinta mmg x hengat!!

    ReplyDelete
  15. si tedi,,,

    hohohhohoho;)

    btul2...
    kekadang ckp jekan..;)
    erm..

    ReplyDelete
  16. banyak cowok cowok gantang kah?? :D

    ReplyDelete
  17. hehehehehhe..banyak skali cik epal;)

    ReplyDelete
  18. yup..family 1st r8..
    urmm..tp if krn fmily kita trpksa break ngn awek@cowok msg2..??

    ReplyDelete
  19. suterakasih,

    ya.. adus.. membawa seribu persoalan.. cmne nih??;) sdiri mau pikir..hehehehe;)

    ReplyDelete
  20. ofkos la family 1st bro...
    tapi kwn ngan cowok..
    kwn dulu...=p

    ReplyDelete
  21. sowi...luar dr entry....
    nk taw pe tajuk lgu blog ni n sape nyanyi...best jee dgr....

    ReplyDelete
  22. iyllienaz..hehehehe.. yeah.. semua pting;)

    ReplyDelete

Comment