Sunday, January 31, 2010

Gila Pompuan Vs Gila Internet

Situasi:
Brahim: Ko ni giler ke hape.. depan laptop 24jam.. xde life langsung.. mcm ko ni xsosial langsung.. xremaja r kalo cmni..

Leman: Lek Lu.. ko ni giler ke hape, bawa pompuan sana sini.. buncit perut pompuan tu baru tau..

kedua2nya gila.. sowang gila perempuan, sowang lagi gila tenet..



dorang watpe nih? aku betul2 xtau..

Entry siap ade situasi lagi tu.. gila pompuan atau gila internet.. gila pompuan ni bahaya gak.. memudaratkan kesihatan.. kahkahkah.. heret sana sini anak dara org, itu pun kalau anak dara lagi.. kalo x, bantai bini orang bawa sana sini.. aiyooo.. silap hari bulan nikah free..begitu juga dengan perempuan, gila jantan lak.. bertenggek belakang motor ikot BF ke hulu ke hilir..

Nampak Gah@Hebat x saya jika saya berkepit jer 24 bersama bf/gf??

Orang lalu lalang tgk.. best beb~

tapi yang lelaki kebaikan gila perempuan.. jangan lelaki gila lelaki lak..
main belakang plak hampa no~

yang perempuan pun sama, gila jantan xpa.. jangan dok gila sama pompuan..
melanggar fitrah semulajadi~


gila tenet lak.. depan komp 24jam.. satu hapa pun xbuat.. yang dia tau.. tenet.tenet.tenet..
aiya... pasif2 dengan dunia sosial.. tapi dia aktif dengan dunia maya.. mara bahaya;)
depan tenet pun mudarat kesihatan.. kekadang punya ketagih tahap gaban sampai lupa nak makan..


bagi aku.. kedua2 ni ada keburukan.. tapi ada kebaikan gila tenet ja la..
xkan gila pompuan/lelaki pun ada kebaikan.. GILA!!
tapi xtau la kot2 korang ade idea kebaikan gila pompuan/lelaki nih;)
pssssstt~ pisau cukur eh.. erm faham2..

korang rasa??


nota kuliah: konvensyen gila..kwang2~

---------------------------------------------
sambungan entry yang semalam neh.. aku berjaya gak g pasar malam;)

14 comments:

  1. org ptame komen ke???hehe

    hurm entry nie cm kena kt btg hidung aku je taw...huhu
    tp kena kt gila internet k!!
    bkn gile lelaki atau pape je lah...

    aku sependapat ngan ko,
    lbh baik gile internet dr gile lelaki..hahaha...

    gile lelaki xde pekdahnye....

    ReplyDelete
  2. aku xgila tenet bro, tapi suke tenet, hahahaha

    ReplyDelete
  3. Betul.. Gila tenet takpe.. Jgn gila orang.. Hahahaha.. ;p

    Tapi saye tak gila tenet.. Tenet yg gilakan saye.. Hehehe..

    ReplyDelete
  4. kalau satu2 benda tu terlalu difanatikkan mmg tak bagus,, besederhana lbeh elok..

    gile stadi pon jahanam gak.. keliling abaikan..:)

    ReplyDelete
  5. gila pmpuan tu mg bhye..kalo gler tenet oke lg kot..

    ReplyDelete
  6. gile tenet ok ape
    siap2 leh kaya dgn duit nuffnang
    erk888

    ReplyDelete
  7. haha..dok depan computer lama2 pon bahaya gak..ley rabun nanti..

    ReplyDelete
  8. alamak! cam terkena kat diri sendiri hehe..
    akak dua2 pun gila (hui..ngaku) tapi betul per..
    1. buat biz online so mmg sah2 gila tenet.
    2. disebabkan akak perempuan so mmg sah2 gila lelaki (cumanya dlm hati tu ada security guard dok kawal hehe..) kalo ikut hati huiii bahaya..haha!

    ReplyDelete
  9. aku x gila tenet tp tenet yg wat gila sama aku..haha

    ReplyDelete
  10. rasanyer 2 2 giler tuh bagus.. leh tambahkan skills..

    ReplyDelete
  11. Nampak Gah@Hebat x saya jika saya berkepit jer 24 bersama bf/gf??
    Orang lalu lalang tgk.. ( frasa ini hanya buleh digunakan apabila bf/gf korang cun/macho macam artis)

    ReplyDelete

Comment