Friday, January 29, 2010

Kesan Negatif Robot Seks


korang mesti pernah dengarkan Robot Seks ni.. yang akan dijual RM23-30 ribu.. hadoi~
macam2 eh ciptaan manusia skg.. xcukup ke dengan perempuan yang ada sekarang.. robot ini dibuat untuk apa yang lelaki inginkan dan impikan.. ish2~ biru sungguh otaknya~

ermm.. kesan Robot Seks ni..
nasib perempuan lepas ni cmne.. aiyooo.. xterbela.. manusia pun bercinta ngan robot jer pasni.. toksah kawin2.. dunia nak kiamat la ni.. melanggar fitrah semulajadi..

5 kesan negatif jika melakukan seks ngan patung ni:
  • amat bahaya sekali, kalau ade litar pintas.. skali ngan korang kena kejutan elektrik..last2 kedua2nya keras dan itam legam~
  • kalo ade di malaysia, xpasti kalo ade serbuan, naik mahkamah ke x.. xkn nak heret patung ni lak..ke hulu ke hilir..
  • patung ni xble mengemas dan memasak, uh.. sungguh bahaya.. kang nafsu sarakah dia lebih ganas drp lelaki..
  • pelanggan ble order mengikut citarasa- pasni jangan tanya la kalau jumpa Paris Hilton di merata tempat.. itu semuanya palsu..
  • lepas ni ada robot seks lelaki nama Rocky- erm.. bagaimana pula nasib lelaki??jeng2..
nota kuliah: korang agak2 ade kesan negatif lg x??






49 comments:

  1. sapelah yg gatal sgt nk beli robot ni hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahha

    macam2 la puak yahudi nih

    ReplyDelete
  3. Apsal mahal sangat..? kalau murah sikit kan aku boleh beli... har har har

    ReplyDelete
  4. ish..ish...ish...
    makin maju teknologi..
    makin byk kesan buruk terhadap dunia....

    ReplyDelete
  5. makin ramai la perempuan single lepas ni

    ReplyDelete
  6. ei.....geli nye.ngan robot pon berselera ke?pelik2 dunia skrng..

    ReplyDelete
  7. manusia akhir zaman..maca-macam dah dibuat untuk kepuasan sendiri..tapi macam mana pun x kan boleh melawan ciptaan Tuhan yang sebenar

    ReplyDelete
  8. apelah manusia skrg nie...xde bende lain ke nk cipta...ish... :)

    ReplyDelete
  9. xyah nk gune2 robot nih

    sendiri pun bleh buat

    hahahhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahah

    ReplyDelete
  10. robot ni macam mana ek?
    x detail la pulak..

    hmm..

    ReplyDelete
  11. qarl,

    gud..

    power komen kamo ya;)

    ReplyDelete
  12. x geli ke para2 lelaki yg beli ni bhahaha

    ReplyDelete
  13. sayang, ntahla.. ok jer kot..hahaha;)

    ReplyDelete
  14. robot gtu pn ada...aiya...isk3...

    ReplyDelete
  15. tak sanggup aku nak beromen dgn robot seks ni
    tak ada feel la weh
    erk888

    ReplyDelete
  16. kewujudan patung ni beri persaingan tinggi kt kaum wanita.

    jom bakar depa ! hahaha.

    ReplyDelete
  17. wirdah, persaingan sihat..hehehehe;)

    ReplyDelete
  18. Ouh.. Saye tak mau robot.. Saye nak lelaki sejati.. Hik hik.. ;)

    ~ marilah kita berusaha mngalahkan aura robot2 tu ye.. Heehee..

    ReplyDelete
  19. Haha. Apa nak jadikla. kalau mcm ni, ramai la anak dara tua nanti....

    ReplyDelete
  20. farhana.. ya usaha sedaya mungkin kaum adam dan hawa;)

    ReplyDelete
  21. haha. robot ke patung? :)
    aritu tgk CSI ade gk story psl bende ni,hahaha!
    skrg nk seks pn ade kt robot.lawakss!

    ReplyDelete
  22. ...menakutkan kalau ini datang msia...

    ReplyDelete
  23. syue, robot;)

    lieya, persaingan..;)

    ReplyDelete
  24. aiyaa...
    pernah tgk csi pasal patung sex..
    xprnah tau plak wujudnyer robot sex..
    giler r..
    woww!!
    hahahaaaa~

    ReplyDelete
  25. rowena.. aha.. hehehehe;) manajubkan;)

    ReplyDelete
  26. x bernafsu doe nak bt ngn patung.
    =$

    ReplyDelete
  27. adei. ngan robot pun bernafsu ke?. blehla robot ni wat terapi untuk lelaki gile seks. haha

    ReplyDelete
  28. nursarah, xtau la.. sex maniac jela;)

    ReplyDelete

Comment