Sunday, January 24, 2010

Sahut cabaran..kwang2~

Petang tadi.. xdak krojer.. mula la mencari krojer.. ajak Niena g Tasik UKM tuh.. g record2.. kononnya nak masuk Top Host 2010...kwang2.. tapi record jer.. xtau la nak hantar ke x;) entry sebelum ni aku de cita pasa Top Host tu;)


"Kami Top Host 2010"
hak.hak.tui~

disebabkan Top Host ni dikendalikan oleh TV3, jadi aku letak 3 sahaja pic.. dua pic kat bawah ni screen shot drp video yang diambil..



"Itu sahaja dari saya, untuk Top Host..TV3"


nota kuliah: masih berfikir nak hantar atau tidak;)





18 comments:

  1. ah-ha...gud luck bro
    dah jadi top host jangan tak blogging lak nanti
    erk888

    ReplyDelete
  2. deus, hahahhahaha;)

    bajet mcm ble dpt..

    ReplyDelete
  3. Fuhhhh.. Penuh gaya mutu dn keunggulan encik zuewairy.. Heehee.. Masuk jgn tak masuk.. ;)

    ReplyDelete
  4. farhana, amoih.. tgk la cmna nak masuk ke x;)

    ReplyDelete
  5. wish u luck!semuga dapat masuk nanti k?
    lakukan yang terbaeeekk dari ladang-ekekeke- ;D

    ReplyDelete
  6. funfabulosity,

    hohohoho.. tq..
    ntah la.. masih berfikir nak htr ke x nih;)

    ReplyDelete
  7. gambate o kuddasai

    dh berjaya nnti jgn lupe kawan2 blog

    hehe

    hantar je la
    :)

    ReplyDelete
  8. anisa, kwang2.. bersemangat dgr kata2mu;)

    ReplyDelete
  9. si tedi,
    erm.. InsyaAllah.. akan ku cuba hantar;)

    ReplyDelete
  10. hantar jgn hantar...mn tau rezeki kamu..hantar tau!
    rakan2 lain da bg support nie...
    hihihihi

    ReplyDelete
  11. ervina,

    hohohoho.. thanks ya;)

    ReplyDelete
  12. gaya dah ade, hee

    tapi malu2 lagi la,, ihihih

    ReplyDelete
  13. aku x mau mencarut sbb ada gmbr aku kt c 2,hehehehe...aku hrp doa aku nih dtrima la agar ekau berjaya utk top host,aku nk temankn ko je sbb 2 buat sm2,sbb aku nih malu dpn kamera,hahhahaha

    ReplyDelete

Comment