Sunday, February 07, 2010

Iklan Minyak Rambut... xpernah disiarkan di TV



sambil terjah2 youtube tu aku jumpa iklan ni.. kahkahkah;) bajet mcm terjumpa.. Iklan Minyak rambut.. xdisiarkan di TV ni.. sebab ada penampilan istimewa.. kalau korang nak tau.. kena tgk sampai habis;)

eh, kalau nak komen.. kena tgk sampai hbs tau.. kalau xtgk sampai hbs.. aku rasa.. xperlu korang komen..hehehe;) sbb komen berdasarkan video nih;)

nota kuliah: iklan free;) kalo nuff bayar gak 25 sen..hehehe;)

24 comments:

  1. penampilan istemewa??siyes tak kenal sape??heehe

    ReplyDelete
  2. hak3...
    siapakah jejaka berbaju kuning itu?
    hamba tertanya-tanya

    ReplyDelete
  3. amirah;) tertanya-tanya.. siapakah jejaka itu;)

    ReplyDelete
  4. alahai...tempat tu leh tak tempat yg aku x kenal.mati mood bila nampak dataran..hahahaha

    ReplyDelete
  5. kahkahkah.. foyer beb.. kenangan tuh;)

    ReplyDelete
  6. Kuang kuang kuang.. Tak menahan.. Itu rahsianya ek rambut anda yg cun itew.. Ahaks.. ;p

    ReplyDelete
  7. hahahahaha;) xde la.. juz utk main2 jer farhana;)

    ReplyDelete
  8. aku x klik tp aku komen. la la la

    ReplyDelete
  9. aik, mcm pelik jew iklan tue, bju kunin tu mcm penah nmpk, ohhooh

    ReplyDelete
  10. fid, hohohoho.. siapakah gerangannya;)

    ReplyDelete
  11. ceit! mati2 aku ingat ko jumpe kt youtube..hakhak

    ReplyDelete
  12. haha..pandai korang buat iklan..

    ReplyDelete
  13. hehehe memang tak pernah lihat kat tv pun

    ReplyDelete
  14. weh,rndu gile la time ni!!!!
    meletup iklan.bj kuning tu r market.
    :)))

    *fiona*

    ReplyDelete
  15. adkah anda y b'bju kuning? hehe :)

    ReplyDelete

Comment