Saturday, February 13, 2010

Poligami.. apa kata mereka.. apa kata kamo?

Salam.. selamat hari sabtu ya kawan2.. mood bercuti.. tapi xbalik kg lg.. aduss... cmne tuh?? tiket hbs.. jadi kena la bertapa kat UKM dulu.. aku ada dpt pendapat poligami dari kengkawan aku sendiri..

yang kaum hawa dengan pendapat dia sendiri.. kaum ada pun dengan pendapat dia sendiri.. selalunya golongan wanita ni xsuka poligami ni.. tapi ada gak yg suka.. hohohohoho;) lelaki?? sudah semestinya.. kwang2..



agak ada penampilan khas x dalam video nih?? kahkahkahkah;)

nota kuliah: selalu belakang tabir jer..cameraman ngan editing;)

10 comments:

  1. madu itu manesss sgt!
    tak boleh mkn selalu,nti diabetes..
    so, tak pyh la nak bermadu, berpoligami bagai meh.

    ReplyDelete
  2. hehehe...ppuan xsuke bile terpaksa berkongsi kasih...tp lelaki suke ke kalau dia jga kena kongsi kasih???ermm..

    ReplyDelete
  3. tak nk madu...huhuhu....sakit.......................

    ReplyDelete
  4. Madu??? Hohoho.. Susah nak ckap.. Errr.. Saye kaki jeles.. ;p

    ReplyDelete
  5. xpe kot asenye,, janji jagn poliandri, BAHAYA!

    ReplyDelete
  6. wah,lama xbuat video

    selamat makan limau banyak2...hehehe

    ReplyDelete

Comment