Thursday, March 25, 2010

Dinner Mention..Kadazan Perlis datang:)

Ahad malam lepas dinner aku punya pusat pengajian..
first time aku pergi makan malam utk school..
sebelum ni kat UM dinner kolej jer..
layan je la gambar aku neh..
kalau muak..korang ble gi kat atas.. penjuru sebelah kanan click kat tanda 'X'


ngan penari tarian india:) tq rizki 4 your participant:)


masing2 ade isyarat tangan tersendiri..
kalau nak aku tafsir..
aku: bagus!
emy: lihatlah aku..
niena: hoi!
liche: syhhhhhh....
tika: pssssst!@ 1 Malaysia:)


ngan geng kelas.. kumbang sekor, bunga sembilan.. tapi satu pun aku xnak hinggap.. ha ha ha.. jangan marah eh:)


pose khas..


ngan mummy erni:) he he he


Kak Hajar (Wartawan Wanita), aku, niena

ngan Dr Mus..


ngan my lect..Kak G..


ngan Huzz (editor URTV) bersama adiknya.. Kak Nurul (Editor Bernama).. Kak Nurul yang baju kurung biru tu satu kelas ngan aku.. xgitu kak nurul??

itulah serba sedikit.. mengenai makan malam.. pahit manis malam itu.. aku dah buat sambal belacan..telan semuanya:)

nota kuliah: meriah malam tu.. lecturer sporting habis..siap datang dari meja ke meja :)

10 comments:

  1. hehehehe....cm best je jd kadazan..

    ReplyDelete
  2. menarik lah tema baju macam ni

    ReplyDelete
  3. macam dinner aku masa final sem ari tu
    tema 1malaysia gak

    ReplyDelete
  4. wah dah upload gambar dinner..hehe

    -mummy erni

    ReplyDelete
  5. mak aih
    tingginya tengkolok
    tinggi melangit betoi dah tu
    hahaha

    ReplyDelete
  6. wah! pakaian kadazan bha, hehe

    ReplyDelete
  7. Thank you for the great information! I would not have discovered this otherwise!.

    ReplyDelete

Comment