Friday, March 05, 2010

Liburan sana sini.. mandi manda panas2.. best wo!

Salam.. hai kawan2 sekalian.. sowy lama xupdate blog.. x blogwalking..
minggu lepas hari2 submit as'ment..
nasib x juling bijik mata tgk jurnal ngan menaip siang malam..

akibat dr Kolej aku ahad ni bakal xde
  1. Air
  2. Elektrik
(sape kat kolej mcm ulat kepanasan la korang nanti..)

Aku amik keputusan untuk g Penang khamis petang..
skg aku kat Penang..

Petang tadi aku g mandi manda kat sedim..
G ngan kawan aku Hafizan, skg Master USM..
Layan jela gambar yang aku amik ni..


sejuk gila babeng dia punya air


sebelum berendam..


masa mandi.. capture sendiri!


cantik x pepatung nih? versi bulu blue~



Ni kat titi.. tempat water confident..
dulu aku pernah g sini utk program water rafting..
naik rakit..best! sampai luka2 terbalik~



Pic paling aku suka..
kat pintu gerbang titi gantung..


ni hafizan..erm~

balik dari sedim.. terus singgah rumah mak angkat aku..
dua tahun aku xdatang..
adakah aku anak derhaka?? kwang2;)


Ni mak angkat aku n adik angkat aku..
Baik woo dorang nih:)


Ni anak sedara aku..
Syakirin nama dia..
ade sape2 nak ngorat?

p/s: macam mandi guna ais

17 comments:

  1. fuhh..tgk mcm best jerr tempat bernama sedim tue

    ReplyDelete
  2. syakirin cunnnnnnnnnnn...
    daisy nk booking:)

    ReplyDelete
  3. pic kat pintu gerbang tu cool hokey

    ReplyDelete
  4. air sungai mmg sejuk mcm ais..haha

    ReplyDelete
  5. sedim best!!!

    siyes tak tipu~

    ReplyDelete
  6. air itu...
    nyaman,... huwawhauwh

    cemburu!!!!
    nak pergi jugaa

    ReplyDelete
  7. ahhhh
    sungai
    best giler mandi air sungai
    seb bek blakang umah aku xde sungai
    kalo tak hari2 aku terjun sungai
    ahahahaha

    ReplyDelete
  8. aku yg duduk kat kedah pn x pernah smpi sedim lagi weyhh

    ReplyDelete
  9. musim2 panas cam ni...air tejun sngt lah best...

    ReplyDelete
  10. baru xde bawu bro camnie,hehe,, guro!

    ReplyDelete
  11. tengku: mmg best!

    whitedaisy: kan dah ada kat sebelah tu;)

    qarl: aha.. suka tgk gmbr tu

    iylli: sejjjjjjjjjjjjjjjok;)

    feelinblue: mmg best;)

    milo: sejuk juga bdan yg merasa..

    moon: g la.. xjauh pun dr UUM

    judiene: my house depan sungai

    zack: xpa, ang xsampai sedim tapi ang sampai NZ

    eida: mmg pun;)

    fid: aiyok.. ingat kita ni busuk ke..

    ReplyDelete
  12. huhu. tak penah lagi smpai sedim walaupon dok kulim..haish :|

    ReplyDelete
  13. wirdah..uyo..dok kulim tapi xpernah sampai..

    ReplyDelete
  14. wirdah..uyo..dok kulim tapi xpernah sampai..

    ReplyDelete
  15. aku g gak time 2..
    apasal x jumpa ko pon.??
    lalalllaa

    ReplyDelete
  16. huishh..ramai gak org kulim tak pernah sampai sedim ye

    ReplyDelete

Comment