Sunday, September 05, 2010

main bowling... bukan pin keluar.. kaki yang keluar!

nampak tak tu?? mau aku baling bola bowling.. mau patah kaki dia apa.. nasib baik aku tak sempat baling..

pagi tadi bangun ja tdoq akibat keletihan perjalanan enam jam dari Bangi ke Perlis..terus ajak member aku g Jitra.. aku ajak dengan tiada tujuan.. tapi depa ada la tujuan.. p cari kasut.. kasut raya la kot.. pusing2 satu jitra mall, last2 aku ajak depa main bowling.. satu game rm5.50 sen.. empat game rm10.. apa tunggu lagi.. amik yang empat game.. aku.. Helmi, Wani ngan PahLin.. perghhhh!! bulan2 posa empat game.. bapak letih gila.. sampai satu tahap aku tolak macam tu ja.. dua jam amik masa untuk habiskan empat game.

layan je la gambar2 yang aku amik kat Bowling neh.. ;)

Cik Pah ngan Helmi

Wani ngan Cik Pah




Aku dan Helmi

balik terus g Bazar membeli makanan.. yang best.. selangkah masuk ke bazar hujan turun dengan lebatnya.. tapi sekejap saja.. hujan lalu orang tua-tua kata..

klah.. dah tak lama nak raya.. lebih kurang empat hari lagi.. mesti korang bz neh.. tolong emak buat ketupat kan.. jangan buat ketupat tak masak tau!

Assalamualaikum

8 comments:

  1. woohoo

    byk kan tenaga main bowling bgai!!

    tongkat ali 1

    ReplyDelete
  2. kaki si tukang membaiki lane la kot;)

    ReplyDelete
  3. haha
    teringat time mydad main smpai sakit kaki xleh jln
    main byk game sbenarny leh bwk bhye jgk
    =D

    ReplyDelete

Comment