Monday, September 20, 2010

Panggilan Hangit HOTFM.. Nina.. jangan marah eh!!!


Misz Nina

kah kah kah.. ketawa beso aku harini... kawan aku telah dikenakan oleh FBI HotFM tadi... aku email FBI dah lama.. tapi tadi baru dia kol.. lebih kurang kul12... bincang punya bincang.. FBI pun call la kawan aku nina ni... dalam kul12.50.. FBI call kembali.. katanya si Nina ni tak angkat call.. dah berkali-kali dia call.. aku pun ubah kembali rancangan, dan berjaya.. hahaha..
lepas tu dapat panggilan lagi dari FBI memberi pesanan.. "zuwairi, kamu jaga2.. dia nak sepak terajang kamu lepas ni", dia ckp Rabu 22 Sept dia akan siarkan.. dengar jela.... hehehe.. lepas ja FBI call, si NINA ni pulak call.. apa lagi... dengarlah caci makinya yang berbakul-bakul...

sebelum ni aku da juga wat entry pasal panggilan hangit tapi yang tu kak aku yang terkena.. korang boleh lihat sini.. tapi tu fafau yang kenakan pasal rumah..

tapi kes nina ni pelik skit.. berkaitan dengan kes polis.. nak tau.. korang dengar jelah eh.. ;)

Nina anda terkena panggilan hangit!!

papai..



8 comments:

  1. hehhehe.. nasib kita jauh.. kalau tak.. boleh la nak kenakan

    ReplyDelete
  2. siap la. xlama hang pulak hangit. zassssssssss

    ReplyDelete
  3. hehhe.i ade dgr panggilan hangit tp mlm 22 tu la.huhu.sian die.hehe

    ReplyDelete
  4. haha,saya ada jugak terpikir nak kenakan org jg pki pnggln hangit tu.
    tp tkot x dpt je..ye la,mesti rmi yg join sama..

    ReplyDelete
  5. cerita menarik dpt dorang lyn punya;)

    ReplyDelete

Comment