Thursday, December 02, 2010

Perlukan Undian Korang.. Undian Ikhlas Bermakna!

perlukan undian korang, pening.. buat dua header.. tapi tak tau nak pilih mana satu.. yang bawah ni aku letak nama header ni Rainbow dan yang kedua tu Gedabak.. juz leave a comment pilihan korang.. tapi rainbow ni nampak macam kanak-kanak pulak no? kang orang cakap aku tak sedar diri kata dah tua pulak.. ngeh3...

apa-apa jelah.. korang penentu header blog aku.. okkes.. pilihan di tangan anda!! jangan sia-siakan peluang ini.. kah kah kah.. bajet popular la woi!

RAINBOW


GEDABAK



"pilih la no.. toksah malu-malu kuceng.. memang la aku tengok hampa..dengan pandangan dan senyuman ala-ala mengorat kak kiah jual nasi lemak *pengsan dua saat kak kiah oi*.."


9 comments:

  1. aku sokong GEDABAK.
    simple je.
    hehe.
    XB

    ReplyDelete
  2. zami:
    thanks... aku pun rasa sebegitu:)

    ReplyDelete
  3. rainbow kot.
    nmpk colorful!
    ~_^

    ReplyDelete
  4. arina:
    yeke? mcm serabut jer..

    ReplyDelete
  5. yang fes tu nampak ag ceria laaaa

    ReplyDelete
  6. eh tetiba rasa lapar nasi lemak. huaaa. nak nasi lemak sambal bilis, dengan sambal udang laaa.

    ReplyDelete

Comment