Thursday, April 21, 2011

Selamat Pengantin Baru Ami dan Tweet-tweet.. semua nak kawen.. tercabar aku.. hek3..

Jumaat malam lepas, amik tiket bas terus balik kampung untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan baik aku neh.. walau sesibuk mana pun, aku kena balik juga.. sebab tiga minggu sebelumnya dapat pesanan "kalau tak balik jaga" hek3...

Fahmi selamat diijabkabulkan dengan isteri tercinta Sajaratul.. *betul ke ha?* ish.. tweet-tweet la senang.. aku panggil awek dia *dulu la, sekarang bini ok* tweet-tweet.. maaf no sajaratul, btoi ka? urm.. tweet-tweet la senang.. akad nikah sabtu disebelah pengantin perempuan di Yan, dan majlis menyambut menantu sebelah keluarga lelaki pada hari ahad..



Fahmi.. cutenya!! pakai bedak ngan lipstik.. nasib baik dapat juga beza mana satu tweet-tweet.. HAK3..


Fahmi dan Isteri *tweet-tweet*

Selamat Pengantin Baru
Semoga Kekal Hingga ke Akhir Hayat!!

kami kawan-kawan hang nak hang berusaha untuk dapat baby cepat!





ni sebahagian rakan-rakan yang hadir.. semua bujang ok. tapi ada yang nak kawin tahun ni juga ni.. tu.. tu.. yang pompuan sebelah aku ngan laki baju putih dok duduk tu..




semasa mempelai ni ada senapang tembak-tembak weh.. aku menjerit kat pakcik yang pegang senapang tu, soh tala *acu* senapang ke arah pengantin.. tapi dia buat tak dengar ja..






wani pelok aku!!! HAHAHAHA.. nasib baik pali beralih tang lain.. kalau tak kena peluku aku.. HAK3...


pesanan kawen:
haih.. macam besa.. soalan klise "bila mau kawen?" dan jawapan klise "no comment!"

10 comments:

  1. hahaha..
    kompom..
    asal buat entry sal kawin msti kena tnya soalan bonus.. bila nak kawin.. hihi

    ReplyDelete
  2. fewit2..selamat pengantin baruuu XD

    ReplyDelete
  3. A'ah yer..bila tuan blog ni nak kawen..?

    ReplyDelete

Comment