Monday, January 23, 2012

Langkawi Lagi!!! Cuti-cuti Malaysia!


baru berkesempatan nak update blog, almaklumlah agak busy sejak masuk keja tempat baru neh.. Alhamdulillah.. diberi peluang untuk bekerja dalam sektor yang diminati. Nanti cita bab tuh. Neh nak cita bab p Langkawi minggu lepas.. 13-15 Januari. Basi ka? tak kiralah.. nak update juga. Percutian ni dah dirancang sebulan awal..aku, fitri ngan mat jang. Fitri datang terus dari KL turun Btworth Mat Jang amik terus ke Perlis rumah aku.. hari Jumaat tuh pukul 130 petang baru bleh naik ferry.. ramai juga la orang, sebab tu ferry penuh. Ktorg sampai jeti sebelum pukul 12 tgh hari lagi.. tapi ferry Marine Star 2 dah full.. baru tau rupanya yang kedah cuti sampai tiga hari..salah satu sebab ferry penuh..



 tengok sampai ke tingkap ada orang.. ngeh3..



sampai Langkawi pukul 2 suku petang.. ambil keta sewa terus ke Motel.. rehat sekejap.. sebab kesian kat orang yang datang dari jauh KL n Penang =P

1 comment:

Comment